Utmaningen

Såg den här i en kompis blogg, och tänkte: Ja jag är en tjuv och står för det :-D

Rolig Utmaning Utmanad :) Hur tjejig är du?

[ ] Du har fler än 10 nagellack. Har haft, men har gett bort dom, tror jag...
[X] Du har en parfym som kostade mer än 500.  En? jag har nog 6-7 stycken tror jag
[X] Du har eller har haft lösnaglar. Jajjomen, och hade jag råd och inte hade bajsblöjor att byta så skulle jag ha det nu också, och då skulle jag ha massor av nagellack också.
[X] Har/haft en bild på dig själv som bakgrundsbild på datorn. Nej, det blir kidsen för hela slanten
[X] Du har minst 5 klädesplagg som du inte använder. Har rensat lite i garderoben, men har väl fortfarande en halv garderob full i kläder som är bra att ha, utifall att... utifall att vad??!!?? jorden går under och man behöver elda upp kläderna för att få värme
[X] När du var liten ville du vara en prinsessa. Jag tycker mig känna igen det
[X ] Du brukar gå på stan med din mamma. Ja, fast vi går mest i bokaffärer
[ ] Du har haft rosa på ditt rum. Det tror jag inte, för jag gillar inte rosa, och har inte gjort det vad jag minns
totalt: 6

[X] Du har färgat håret. Mitt hår har haft alla naturliga färger, och hade jag råd skulle jag färga det nu också
[X] Du har slingat håret. Jappz, hos en frisör, hon körde in 5 olika färger på slingorna, skitsnyggt
[X] Du har alltid din mobil med dig. Kan man lämna den hemma ensam? Blir den inte ledsen om den inte får följa med?
[X] Du dansar vilt när du är ensam hemma Jag dansar inte, jag kör konserter
[ ] Du går aldrig hemifrån utan att vara sminkad. Har inte sminkat mig på flera år nu, orkar inte, sover hellre
[ ] Du har inpackning i ditt hår minst en gång i veckan. Nej, inte så ofta, jag glömmer bort att göra det
[X ] Du älskar att gå till frisören. Vem fan gör inte det
[ ] Du solar hellre än att bada. Nja, det beror på vart jag är 
totalt: 5

DU ÄLSKAR:
[X] Skor Jag har haft över 30 par skor, nu har jag nog BARA 15, trots att jag bara har ett par fötter
[ ] Färgen rosa Inte mycket, du
[X] Shopping Beror på vad jag ska shoppa, kläder till ungarna, skor och böcker
[ ] Dekorationer Det är nog sambons bit, han har bättre smak än mig
[ ] Speglar Nödvändigt ont
[X] Skolan Nja, kanske inte högstadiet, men när jag pluggade utomlands älskade jag det, och jag skulle mer än gärna sätta mig i skolbänken nu
[X] Delfiner Vackrare och graciösare varelser får man leta efter
[X] Disneyfilmer Har alla, och gud nåde barnen om dom rör filmerna
[ ] Ljus Vi har massor här hemma, men igen måste nog sambon få det erkännandet också
[X] Blommor Jo, men dom dör ju fan !
[X] Mjukisdjur När jag var i London köpte jag Paddington björnen, OCH Harrod's björnen, till MIG
totalt: 7

Du shoppar/shoppat på: [ ] MQ  Nej
[ ] Kompaniet Nope
[ ] Victoria's secret Önskar jag hade pengarna att handla där
[X] H&M Det är min prisklass
[ ] Aima Vad?
[ ] New Yorker Den affären fanns ju i Boden, även om jag skulle ha hört talas om den
[X] Gina Tricot Har några plagg därifrån, köpte topparna där när jag väntade andra barnet
[ ] NK Ohhh ja, åker dit flera gånger i veckan, från BODEN!!!!!
[ ] Top Gun Top Shop har jag hört talas om, och har handlat där, men Top Gun??
[ ] Taily Weijl Den hade man ju hört talas om
[ ] Bijou Birgiette Läs kommentaren ovan
[ ] City Girl Hmm, känns som att Boden/Luleå inte har så mycket att erbjuda när det kommer till shopping
[ ] Colosseum Om jag vill handla där, vart ska jag då åka?
[ ] Sisters Tror att affären finns i Luleå, men jag åker inte 8 mil för att handla där
totalt: 2

DU SÄGER OFTA:
[ ] Whatever Inte nu längre, man har gjort
[X] Oh my god! Säger gör jag väl inte såååå ofta, men skriver, på msn
[X] Vet inte Varje dag, vad vill du äta till middag? Vet inte
[ ] Cuite Nääääeeee
[ ] Hot Nä, jag sjunger Het med Björn Rosenström, heeeet, såååå heeeet, kan ingen stoppa mig
[X] Visst Mmmm visst, kör på det du
[X] Säkert Säkert gör jag ju det
[X] Ursäkta? Ursäkta mig, vem dog och gav dig luft??!!??
[ ] Fabulous Nä, det blev något fjolligt över det
totalt: 5
DU LÄSER:
[ ] Frida Är inte fjorton längre
[ ] Cosmopolitan Inte mycket, du
[ ] Glamour Är nog glamorös i mig själv ;-)
[ ] Elle Bara anorektiska modeller i den tidningen
[ ] Teen Vouge Som sagt, är ju inte 14 längre
[ ] Bravo Hmmm, vet ju inte vad det är, så nä
[ ] solo Tvivlar starkt på det
[ ] Wendy Är inte det en häst tidning
[ ] Bravo girl Igen, så är jag över 14
[ ] Star Flash Naaaeee
totalt: 0

DU GILLAR DESSA FIMER:
[ ] Elizabetown Har inte sett den
[X] Eva och Adam Skrattade en del åt den
[X] Freaky Friday Hehehe fast den kändes som att det var en remake av en annan film, men jag kan inte komma på vad den heter just nu, men då var det en pappa och en kille som bytte kroppar
[ ] Ciao Bella Har inte sett den
[ ] A Walk To Remember Önskar jag hade mer tid att se filmer, damn you kids
[X] Sweet home Alabalma Älskar ju Reese Witherspoon
[ ] Where The Heart Is Naaaeee, har inte sett den heller
[ ] Just My luck Har ju som sagt två barn under 2, i alla fall i nån vecka till, sen blir den stora 2
[ ] John Tucker Must Die Ska börja kolla på film när dom börjar på dagis
[ ] The holiday Ja, det borde jag få en
[ ] Girls United Lät som en passande titel, vi borde hålla samman mer
[X] How To Lose A Guy In 10 Days Gillar komedier, så JAA
[X] The hot chick Hahahaha, han är ju för skön
[X] My girl Sista bra filmen Culkin gjorde
totalt: 6

DU BRUKAR KOLLA PÅ:
[ ] Lost Är nog en av få som inte sett ett enda avsnitt
[X] Top Model Jag väntar till säsongen är slut, och dom visar alla avsnitt på raken under 2 helger
[ ] Projekt Runway Har inte sett ett enda avsnitt
[X] Desperate Housewives Hehehe kul att titta på, men jag skulle aldrig bo där
[ ] The Simple Life Vill inte se dryga rikemansbrudar
[X] Men In Trees Oooh, nu var det ett tag sen, men den serien är bra, det är något som visas på någon annan kanal samtidigt
[ ] 8th & Ocean Har inte ens hört talas om den
[X] Grey's Anatomy Skulle aldrig missa ett avsnitt
[ ] The OC Har sett några avsnitt här o där, men inget jag tycker om
[ ] Laguna Beach/The Hills har inte hört talas om den här serien
[ ] Nip/Tuck Vill inte se en serie som går ut på att göra plastikoperationer
[X] Gilmore Girls Jag tittar till och med på repriser jag har sett
[ ] One Three Hill
[ ] Heroes Kollade lite i början, tycker om serien, men igen så var det en annan serie som går samtidigt som jag tycker mer om: 5

DU TYCKER ÄR BRA:
[ ] Paris Hilton Varför skulle jag det, hon har inte gjort något speciellt, vill jag se upp till en rik arvtagerska, då gillar jag Trumps dotter
[ ] Jessica Simpson Hon är söt, men till slut måste man ju sluta titta och börja prata, och då blir det problem
[ ] Mariah Carey Visst, hon skriker bra, men är lite för skum för min smak
[ ] J-Lo Nej, tack
[ ] Britney Spears Nej, men hon är ett bra exempel på hur illa det kan gå när föräldrar pressar sina barn till att göra  något
[ ] Beyonce Knowles Gillar inte riktigt hennes musik, men hon har några bra låtar
[X] Christina Aguilera Det var länge sen man hörde något från henne, men då var hon bra
[ ] Hillary Duff Har inte hört så mycket av henne
[ ] Lindsay Lohan Lika tragisk som Britney
[X] Gwen Stefani Har gillat henne sen No Doubt tiden
totalt: 2

Totalt: 33

0-20 mer pojke än tjej
20-30: pojkaktig tjej
→ 30-40: rätt så tjejig. ←
40-50: du är en tjej!
50-60: du är riktigt flickig.

Utmanar alla andra som läser detta & har en blogg :) Skriv gärna & berätta om du antar utmaningen :)

Kommentarer
Postat av: blondiie

Wohoo nu har jag läst...
Du å jag drar till ett hotell, lämnar kidsen till ripper och så sover vi järnet, blandat med film och serier, äter gott och badar i lugn och ro?

2008-05-15 @ 16:33:54
URL: http://blondiies.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0